Podczas zdalnego nauczania przygotowaliśmy kolorowe karteczki, które podzieliliśmy na 1cm paski. W domu z pasków zrobione zostały kolorowe łąńcuchy, które w styczniu w klasie oglądaliśmy, porównywaliśmy ich długości, mierzyliśmy i sprawdzaliśmy który najdłuższy. Potem łańcuchy zostały w grupach połączone i sprawdzaliśmy na korytarzu, która grupa miała najdłuższy łańcuch i od czego to zależy. Wszystkie łańcuchy stały się dekoracją klasowych tablic.
Opis bloga
Projekt eTwinning - pomysły edukacyjne nauczania matematyki w klasach 1-3 SP - rezultat projektu
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Podsumowanie pobytu w zamku....
Nadszedł koniec naszych zabaw... Cały rok z Królową Matematyki zaowocował postanowieniem, że w przyszłym roku też się spotkamy. Nareszcie u...

-
W Królewskiej Bibliotece jest tyle ksiąg, że nie jesteśmy w stanie ich wszystkich policzyć. Widać Królowa Matematyka to osoba ciekawa otacza...
-
Fantastyczne zadania na ćwiczenie koncentracji uwagi, uważność oraz utrwalanie kierunków. Proponuję dwa rodzaje ćwiczeń: 1. Rysowanie na...
-
Drugi tydzień stycznia przebiegł uczniom klasy 2b z Rostarzewa w iście zimowej atmosferze i na zimowych aktywnościach. Rozpoczęliśmy posz...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz